dinsdag 5 mei 2009

Zondag 3 mei


Deze dag gaan we naar het enige park dat we deze vakantie nog niet bezocht hebben: Animal Kingdom.
Ik kwam alleen tot de ontdekking dat ik vergeten was de accu van ons fototoestel op te laden. Ik heb 1 wereldstekker bij me en die wordt akelig veel gebruikt: 2 ds-en,1 accu, mobiele telefoon, de laptop en een scooter. Maar ja niet getreurd, we gaan nog terug!
De kids wilden graag bij de beroemde boom op de foto.
We wilden fastpasses voor de safari, éénmaal bij de safari bleek dat de wachttijd net iets minder dan een half uur zou zijn. We besloten gewoon maar eens ouderwets geduldig te wachten, zodat we de dieren misschien nog levendig mee zouden maken.
Helaas zag ik al snel Batterij leeg op mijn scherm staan. Hier toch nog een paar foto´s.














Nog even een verlaat ontijt of een vroege lunch.

Er bleken in de ochtend ook al geen fastpasses meer te zijn voor de Khali River Rapids. Er was een wachttijd van 50 tot 60 minuten. Duh, Matthijs heeft het er wel voor over, Jan zeer zeker niet! Hij oppert het idee om om een uur of half 5 te gaan.
En ja hoor, ze konden bijna gewoon doorlopen!
Jan en Matthijs gingen via de fastpass in Mount Everest. Ze hadden elk 2 fastpasses, maar Matthijs vond eea toch wel iets te heftig voor 2x acher elkaar. Hij mag nu in elk geval een t-shirt van deze ride kopen, dat hebben we hem beloofd en wat je belooft moet je ook doen.
Nog even gespeeld en in de rides van Dinoland geweest.
Eenmaal thuis, ging Jan naar Goodings en de rest ging nog even wat zwemmen. Na het zwemmen ging ik met Max wat eten bij het zwembad en Jan ging naar Disney Quest met Matthijs en onderweg wat eten...
De Ultimate-tickets waren onbruikbaar geworden, naw door vingers met zonnebrandcreme.
Toen de kids sliepen heeft Jan nieuwe bij DTD Guestservices gehaald.
Al snel vallen onze ogen ook weer toe

1 opmerking:

  1. Hoi hoi wij liepen zondag ook in animal kingdom. Wat was het warm he. Nu wij jullie foto's zien, hebben we jullie zien lopen. Grappig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen