maandag 18 mei 2009

Woensdag 13 mei

Vandaag gaan Matthijs en ik naar Epcot. Max wil graag met papa bij het hotel zwemmen.

Een prins in de dop?

We proberen voor vrijdag een characterontbijt te boeken bij Chef Mickey´s of bij Ohana. De eerste zit vol en bij de tweede zijn enkel nog zespersoonstafels vrij. De castmember achter de balie van guestrelations zegt dat ze die gewoon zal reserveren maar en dan moesten we bij aankomst zeggen dat 2 personen niet konden.
Moeders gaat eerst in de Soarin, de rij van Soarin is behoorlijk lang. De rij van Testtrack is nog veel langer; we gaan dus voor een fastpass hiervoor. Soarin vond ik erg leuk, voor Testtrack bleef ik totdat ik in de auto zat mijn twijfels houden.
Maar ik moet in één woord zeggen: SUPER!
Matthijs weet wel welke auto´s mooi zijn.



We doen ook nog even het boottochtje ´The Land´.




We gaan bijtijds naar huis want het werd pikkedonker en het begon flink te waaien.
Bij het hotel en de omgeving zet het slechte weer nog niet echt door, de kinderen duiken nog één keer het zwembad in. Bij de eerste druppels gaan we naar binnen. Het weer wordt te slecht om naar buiten te gaan eten te halen. We besluiten om een large cheesepizza en chickenwings te bestellen. Hier een plaatje van Amerikaans large begrippen.
AANVAllUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


Na de laatste hap viel Max direct in slaap. Het eten was laat (ongeveer om 9.15).Goed voorbeeld doet goed volgen en al snel was iedereen in dromenland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten