dinsdag 5 mei 2009

Maandag 4 mei


Epcot is vandaag de bestemming van Jan en Matthijs.
Matthijs heeft momenteel één missie in het leven en dat is: in meer rides durven!
Nu staan Soarin en Testtrack op de roll. Ik ben benieuwd!
Max wil graag thuis blijven en mama vindt dat niks niet erg!
We gaan eerst lekker zwemmen!




Ik zwem zelf een paar uurtjes mee, we stoeien, spelen en oefenen heel wat af. Hij moet ook wel wat oefenen want hij mist 4 zwemlessen (3 weken).
Al dat gedoe in de zon maakt dorstig.


Als we genoeg gebadderd hebben gaan we naar DTD.
Max ontdekt direct een kleine salamander. Als ik hem op de foto wil zetten, verdwijnt hij door een ieniemiene klein gaatje.

We schieten nog wat standaard-plaatjes:





Van Stitch wil hij graag een knuffel: die kan niet groot genoeg zijn..
En deze wil hij ook helemaal opbouwen, dat is momenteel weer helemaal´hot´.

We eten nog ijs bij Ghirardelli: Mac eet 1 bolletje chcolade-ijs en ik een cokefloat.
Die floats (frisdrank met een bol ijs zijn echt verrrrrrrrrrrrschrikkelijk lekker!)


Op ons gemak gaan we op huis aan. Max ´schrijft` zijn verlanglijstje en is een ietwat geirriteerd als ik hem betrap. Dat mens met die camera? Kan die me nou nooit met rust laten...Jullie denken verlanglijstje? Hij is toch net jarig geweest? Dat klopt maar...de kids zien hier zoveel leuke dingen en vaak willen ze alles of ze kopen nu iets en dan blijkt dat we morgen nog iets mooiers zien. Dus geven ze aan wat ze leuk vinden en op het laatst beslissen we in goed overleg wat ze mogen hebben..


Max is zo vertokken, veel later komen Matthijs en Jan terug. Ze zijn ook nog naar MK
geweest en hebben het heel gezellig gahad!

1 opmerking: