dinsdag 5 mei 2009

Dinsdag 5 mei

Het wordt ongeveer 34 graden en waar kan je dan het beste naar toe? Naar een waterpark dus, de keuze valt op Typhoon Lagoon.


We redden maar net de eerste bus, dus nu hebben we een goed excuus om bij het koffie-kraampje 12 warme mini-donuts als ontbijt te bestellen. Ieder 3, maar vaak de kinderen 4 en dan weet je al wie er minder krijgt.


Max durfde tot vandaag alleen van het kleine glijbaantje in het kindergedeelte, maar hij heeft nu de stap gewaagd naar de glijbanen die aan de zijkant van het golfslagbad uitkomen. Het lijkt easy maar ik merk wel dat je redelijk snel op moet staan om niet onbewust in het echte golfslagbad te belanden.




Helaas was het moeilijk, door de bocht en de snelheid, de kids goed in beeld te krijgen en op tijd te drukken op de desbetreffende knop. Weer gemist!!!

Max moet wel uitgeput zijn: hij is wel tien en tientallen keren omhoog geklommen en naar beneden gegleden.

Vorig jaar wilde Max helemaal niet in een band, nu probeert hij 1 rondje en alleen als papa hem vast houdt. Matthijs geniet zichtbaar en laat zich regelmatig vallen om mij onder een waterval etc te duwen. Matthijs en ik maken wat meer rondjes.










Aan de hand van papa een stukje het golfslagbad in is ook een succes.
Verder worden de buitenboordmotoren, waarmee je iedereen in de banden nat kan spuiten, regelmatig door de mannen bediend.
Ook zijn we blij met de refill-mogelijkheden.
En als klap op de vuurpijl durft Matthijs ook in de Crush n Gusher.Een watercoaster
van formaat.

Voldaan gaan we op huis aan.
Jan en Matthijs duiken nog even Magic Kingdom in en Max gaat met mij naar de kamer en daarna naar Downtown Disney. Als iedereen slaapt heb ik ´dienst´ de blog moet nodig bijgewerkt worden.

PS. Zit ik in Amerika, krijg ik toch nog een Libelle!

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heerlijk uit, zo'n waterpark! Wij gaan dat hopelijk volgend jaar doen! Heb je de Libelle al uit :) ;0)??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig, genieten hoor ! Wat een heerlijke dag op deze manier. Druk, maar toch lekker relaxed. Leuke foto's !

    BeantwoordenVerwijderen