maandag 11 mei 2009

Zaterdag 9 mei


Dit is voorlopig de laatste dag waarop we overdag een waterpark bezoeken.
Hier volgt een korte impressie. Nou ja kort, het is net als met boodschappen doen: je neemt altijd meer mee dan je plant.
En Mattrob, dit keer geen garbage pail op de foto, maar hij was er wel. Hij werd grotendeels door Jan geconsumeerd. Het leek het ons ook heeeel veeeeeeeeeeeeel ijs, maar het valt wel mee omdat er ook andere dingen in zitten. We hadden daarom de 1e keer allemaal afzonderlijk de kleinste ijsjes a raison van 3,79 gekocht. De domtoren boven op die cones werd al snel een echte scheve toren van Pisa. Na afloop waren de kids bedolven onder het ijs...

Droogsurfen. Papa wanneer mag ik hier op surfles?

Hey daddy; that´s mine!

Het is hier super!

Papa kan je nog wat drinken halen?

Mama, ga je mee nog een rondje luieren op de rivier?


Oh wat ben ik mooi....

Max en ik al dobberende in de banden treffen `toevallig´ de waterspuitende Jan en Matthijs

Twee emmertjes water halen

Halen hé, niet drinken!

Zo ziet een papa eruit na 10 emmertjes water over zijn hoofd

En Max weet zelfs van het omkleden een show te maken

´s Avonds gaan we naar Downtown Disney en de 2 grootste mannen naar Disney Quest.
Er is een leuke entertainer bezig; hij laat iedereen van 0 tot 101 swingen met de heupen. Matthijs krijgt een boxershort met alle manieren van vervoer binnen Disney erop en Max een ijshockey trui van Cars.
Jan heeft nog een broodje en een ceasarsalade van Earl of Sandwich meegenomen omdat ik nog niets voor het avondeten had gegeten. Erg lekker, de helft kan ik op. De rest kan ik, zoals alom bekend, aan Jan kwijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten