donderdag 30 april 2009

Woensdag 29 april

Vandaag gaan Jan en Matthijs naar Blizzard Beach en na afloop naar Magic Kingdom.
Zelf blijf ik achter met Max. Wij gaan `relaxen` en hopelijk wat herstellen.
Op een gegeven moment wil hij toch even naar het zwembad; hij is er gewoon onrustig van.
We gaan dan toch maar even kijken en ik laat hem beloven dat hij niet te druk zal doen en nog belangrijker dat hij het aangeeft als hij moe etc wordt.
Willen we naar buiten gaan, blijkt dat Jan allebei de roomkeys bij zich heeft. Ik voer even een kleine test uit of Max zelf de deur open kan krijgen. Zo kan ik dan even snel beneden vragen of ik een extra roomkey kan krijgen. Dat is geen probleem.
Eenmaal buiten blijkt dat Max het fototoestel uit de tas heeft gehaald toen hij moest wachten.. Nou ja, geen zin om terug te gaan, we hebben toch nog plenty of time.
Max wil wel proberen wat te eten en waagt zich aan chicken tenders. Eigenlijk wil hij geen patat erbij, maar wat blijkt het kindermenu met herzelfde aantal tenders en patat is zelfs 70 cent goedkoper. Hij gaat gewoon een paar patatjes proberen.
Moeders neemt onion rings en nacho´s met chili en cheese. Allemaal voortreffelijk, voor nog geen 14 dollar zitten we mudje vol, we zullen zeker nog vaker wat bestellen bij het zwembad.
Al snel vindt Max het te koud, het waait weer echt hard, en vertrekken we naar boven. Ik weet hem over te halen een tukkie te doen en moeders doet gezellig even mee. We spraken af dat zodra hij wakker werd, we even naar Downtown zouden lopen om een knuffel te kopen. Hij blijft lekker slapen vanaf 5 uur en wordt pas als Jan en Mattijs allang weer thuis zijn wakker. Deze 2 hebben overigens een super, vet coole dag gehad. Max heeft vandaag tussen de middag de laatste pijnstillers gehad en slaapt nu ook weer in zonder. Hopelijk slaapt die net weer zo lekker door als daarnet.

1 opmerking:

  1. Ik hoop voor jullie dat Max zich snel beter voelt, dat maakt het in Florida toch een stuk leuk voor jullie... fijne vakantie verder ... leuke plannen voor vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen