zondag 1 februari 2009

Een spontane opwelling

Op deze koude, koude zondagochtend besluit ik spontaan een blog over de komende vakanties in Florida bij te gaan houden.Een computer en foto-expert ben ik totaal niet. En er zijn weinig foto´s die het tot een fotoalbum hebben gered, de meeste liggen netjes in dozen. Schrijven vind ik wel leuk, alleen verzanden vaak alle goede voornemens op dat gebied.

Maar nu gaat het toch gebeuren!

Gisteren een nieuwe camera ontvangen (Olympus 1050 SW). Daar hopen we veel droge en natte foto´s mee te kunnen maken.



Onze eerste reis is al in de voorjaarsvakantie.

Deze zat niet in de planning maar er kwam een fantastische aanbieding voorbij en die konden we niet laten schieten.

We vliegen vanaf Brussel naar Tampa met United.
We verblijven in het Quality Hotel in Clearwater Beach.
http://www.qualitybeachresort.com/

2 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd hoe jullie nieuwe camera bevalt. Ik twijfel om hem ook te kopen voor onze reis in april/mei...

    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De camera heeft het inmiddels begeven. Ik heb naar een paar onderwaterfoto´s kunnen maken.
    Alle klepjes zoals het hoort gecontroleerd.
    Zelf na afloop nog een keer getest, lens wordt van binnen direct vochtig! Na de vakantie ga ik er werk van maken. Ik heb vast een maandagochtend model! Wordt vervolgd.

    BeantwoordenVerwijderen