woensdag 18 februari 2009

16 februari: 12,5 jaar getrouwd?????

Vannacht hebben de kinderen goed geslapen. Meestal is het de eerste nacht spoken, maar dat viel alles mee.
De IHOP weert met een bezoekje voor een brunchje vereerd. Als je dat op hebt om een uur of half 11, dan hoef je echt niet meer te lunchen. Op het menu. 2 bigs, 1 funny face en een grilled cheese sandwich. Vraagt de serveerster apple or fries to go with the sandwich aan een kind. Nou, de keuze is dan snel gemaakt. Onder het mom van het is vakantie staan we het toe.
Jan is naar het Hilton gegaan om een rolstoel voor me te huren. Zo ben ik wat mobieler. Naar het bleek wat te mobiel soms. Ik vloog één keer zo uit de stoel omdat er een oneffenheid in de stoep zat.
Lekker de omgeving verkend, hier kan je met gemak heel wat tijd doorbrengen. Het waaide erg hard. Leuk om de verschillen van kleden te zien: mensen in alleen shorts en sommige met muts en sjaal.
Daarna op het eigen strandje lekker gespeeld met de kids. Matthijs vindt het werpen met papa erg leuk. Samen naar de zonsondergang gekeken en of we dolfijnen konden spotten. Die schijnen hier `s ochtends vroeg en at dust vaak te komen. Niet de hele zonsondergang vast kunnen leggen, de accu van mijn toestel was plots van vol groen naar rood. Misschien was dit al een vaag voorteken over wat er nog meer met een camera kan gebeuren...... Plots staat Jan naast me terwijl de zon wegzakt en begint te lachen en zegt dat we vandaag 12,5 getrouwd zijn en niet dinsdag zoals ik al tijden beweerde. Op een gegeven moment begon Jan dat dan ook maar te geloven.
Bij restaurant Gondolier gedineerd. Was lekker, maar veel. Voor het eerst leftovers meegenomen. Of we er wat mee doen is altijd maar weer de vraag. Vaak komt het toch weer in de afvalbak terecht.
Tijdens het eten zei ik tegen Jan, we moeten om 12 uur even met ma bellen: zij verwacht om 6 uur een telefoontje. Zegt Jan heel droog: om zes uur `s ochtends? Oh, nee toch heb ik in mijn kop gehad dat het overseas 6 uur eerder is! Snel maar bellen,
komen we in de kamer flikkert er al een lampje van messages. Moeders is altijd snel ongerust, dus met een schuldig gevoel direct maar even gebeld!
Morgen, doen we niks behalve eten, luieren en zwemmen!





















1 opmerking: