zondag 2 augustus 2009

Wij zitten inmiddels in Aruba.
Vol goede voornemens om dit keer geen blog bij te houden en zelfs de laptop thuis te laten. Die heeft in korte tijd al meer dan genoeg kilometers afgelegd.
Iedereen weet dat ik zeer slecht nee kan zeggen en ondertussen stroomden de verzoeken voor nog een blog binnen. En ja
je raadt het al....

Donderdag 30 juli hebben we geslapen in het Ibis-hotel bij Brussel. Zo konden we de files en stress 's ochtends vermijden en relaxed op het vliegveld arriveren.
Zo gezegd, zo gedaan alls verliep perfect. We vertrokken precies op tijd; alleen hadden we dit keer liever wat vertaging gehad: we kwamen nl in noodweer terecht in de buurt van Washington.
Maar gelukkig kwam alles op zijn pootjes terecht en was het weer voor het tweede gedeelte van de reis aardig opgeknapt. Deze aansluiting had, ook mede door het weer 3uur vertraging. Het zou een korte nacht worden. We moesten de volgende dag immmers weer terug naar Washington voor het uitstapje naar Aruba.
Na een vliegreis die smooth verliep, checkten wij om en nabij kwart voor 12 in bij het Hyatt Orlando Airport. Helaas zonder koffers; die moest Jan om 1 uur en na later bleek ook nog een gedeelte om 2 uur 's nachts oppikken.
We hoopten dat de kids toch nog een paar uur konden slapen. We moesten ons om uiterlijk 4.15 inchecken.
Hier zien ze er nog aardig levendig uit:

Maar gelukkig waren ze in not time knock out

De volgende kwamen we om kwart voor 1 in Aruba aan. Matthijs en Max hadden in hun Mp-account zes gratis upgtrades gekregen. Matthijs en ik zaten lekker in First Class.

De eerste dag was erg gezellig. 's Middags gingen we direct to the beach en hebben 's avonds lekker gelounged bij Moomba. Moeders had van alles ingepakt in de strandtas. Nou ja alles, het fototoestel lag nog prinsheerlijk in de koffer. Maar morgen moet ie vast en zeker weer aan het werk.