maandag 10 augustus 2009

Donderdag 6 augustus

Het laid-back leventje bevalt me wel. Ik zou er geen moeite mee hebben. Op het Aruba "intakeformulier" stond ook als doel van de reis Sun, Sand and Sea als mogelijkheid.

Ook de avonden zijn relaxed: zoals Matthijs zegt even chillen, you can do that everywhere. Hier nog een foto van het inmiddels gebruikelijke puzzelintermezzo tussen tante en neef. Het is leuk om te zien hoe de band steeds hechter wordt.

Ook vandaag wordt er heel wat gebabbeld door Matthijs. Ook tijdens de surfles staat zijn mond niet stil.

Nog maar net begonnen en Monique heeft al geen hemd meer aan haar lijf...

Regelmatig is er ook een "invasion of the reptiles" Om de spanning op te bouwen, save the best for ....

De vervelling heeft in alle hevigheid toegeslagen.
.
U leest hier toch hoop ik niet verveling want daar is nog lang geen sprake van! Het enige vervelende gevoel dat me langzaam bekruipt is dat aan al dit goede een onvermijdelijk eind komt.

Aan het einde van de middag worden we uitgenodigd aan te schuiven bij een kleine gathering van import locals. We drinken margarita's, eten wat en alle kinderen vermaken zich op een oud surfboard.
Het was weer een dag waar je gemakkelijk aan gewend zou kunnen raken.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een vervellend verslagje......;-)Je zou d'r jaloers van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha inderdaad heel vervelend vooral die magarita's moet er niet aan denken oehhh ik zou er zo een lusten

    BeantwoordenVerwijderen